fredag 17 december 2010

Ljusblå /rosa julkort, javisst!

Hann ni få iväg julkorten igår den 16e? Några fick jag iväg
och resten får jag skicka med vanligt porto, tur för mig
att jag kan få några dagar till på mig
så att mina vänner inte behöver vänta till nyår!
Förresten är det ju stört omöjligt att göra
ett handgjort kort som väger max 20g, eller hur!?
Här kommer troligtvis årets sista för mig i alla fall.
Ljusblå och rosa, ja det funkade faktiskt riktigt bra ihop
med det här mönstrade pappret ( är osäker om det
är från ifjol)
Tyllen och snön hittar du i shopen!

Runt granarna har jag färgat in med distresser.

Och så till sist ett kort i bruna nyanser.

Inte mycket till material-lista den här gången. Är helt
slut efter att ha skottat snö i flera timmar!
Betydligt roligare att åka kälke.
Men materialet hittar du såklart hos Pysseltagen.
En riktigt trevlig helg med julmys hoppas jag ni
alla får
Kram
Linda















3 kommentarer:

  1. Super fina kort, gillar att du använt tyll som dekoration! Kälke var länge sedan man åkte ;-)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jättefina! Min kort kom iväg i tid men OUPS jag glömde väga dem! Hoppas de kommer fram i tid ändå.

    SvaraRadera
  3. For et flott kort, nyydelig med snøen på treet. :)

    SvaraRadera