söndag 19 december 2010

Adventskalender lucka 19

Nu är det verkligen nedräkning mot jul! Skolan har snart jullov och här hemma är vi lediga en hel del. Ska bli mysigt!!

Lucka nr: 18

 


20% på alla dies till ordinarie pris från Sizzix!!

WOW!!!! Nu är det jag som rusar in i shoppen och väljer ut ett par favoritdies som jag sneglat läääänge på!!! Nu gäller det att vara snabb, tjejer :)
De dagliga erbjudande gäller från kl. 8.00 då inlägget presenteras och fram till 23.59. Man kan inte lägga på ett erbjudande på en befintlig order eller spara en order i flera dagar för att ta del av fler erbjudanden. Rabatten dras manuellt i efterhand. Erbjudandet gäller så klart både i den fysiska butiken och i nätbutiken.

Så är det ju tänkt att jag ska redovisa ett bidrag oxå...

Bidrag nr: 19

Tyvärr har jag inget alster att visa er idag, det har inte kommit in fler alster... Ännu!!! Jag hoppas på att det kommer massa mail idag så jag har många fina bidrag att visa er de sista dagarna av tävlingen :)

Kram
BellaMio

1 kommentar: