onsdag 15 december 2010

Adventskalender lucka 15

Onsdag, mitt i veckan och den trååååkigaste dagen av alla om ni frågar mig, hihi... Tur att jag har en lucka och ett bidrag att presentera så jag får ha lite kul!

Lucka nr: 15






Glimmermist Spray 59 kr/st (ord pris 74 kr)
Nu har ni bästa chansen på länge att bunkra upp med dessa läckerheter!!! Jag bara älskar dem så jag rusar så klart in i butiken och shoppar på ett par flaskor, eller kanske tre... eller lika bra att ta fem på en gång, finns ju så många fina färger, hihi...
De dagliga erbjudande gäller från kl. 8.00 då inlägget presenteras och fram till 23.59. Man kan inte lägga på ett erbjudande på en befintlig order eller spara en order i flera dagar för att ta del av fler erbjudanden. Rabatten dras manuellt i efterhand. Erbjudandet gäller så klart både i den fysiska butiken och i nätbutiken. 

Så ska jag ju visa dagens bidrag oxå :)

Bidrag nr: 15
"Hej!
Här kommer ett kort jag gjort till Pysseltagens stanstävling.

Jag passade på att göra ett julkort som jag ska skicka till min mans brorsbarn.
Har målat magnolias lucia med distresser och haft en del glitter och stickles. Jag har även använt mig av mycket crackle paint, något jag älskar.

Nu över till stansarna jag använt.
1: sizzix snowflake #3
2:Tim Holtz on the edge
3: Tim Holtz swirl
4: Ek success snowflake punch
5: Martha Stewart grenpunch
6: Kantpunch
7: Martha stewart snowflake punch
8: 2 olika spellbinder oval

Tack för en roligt och givande tävling.

Kram Johanna"

Tack Johanna för ditt stämningsfulla kort, det var kul att se ett julkort med en Lucia på.

Kram
BellaMio

1 kommentar: