måndag 6 december 2010

Adventskalender lucka 6

Vad kan finnas bakom lucka nummer sex tro?

Lucka nr: 6



Köp tre stämplar så får du den billigaste till halva priset.
Å, jag vet precis vad jag ska köpa!! Det blir till att frossa i Rox Stamps läckra textstämplar :)

Och ni gissar jag att ni snabbt vill scrolla ner och se ifall det är ert bidrag som är dagens tävlingsbidrag :)

Bidrag nr: 6

"Hej!

Här kommer mitt bidrag till Decemberutmaningen.
Det är en dekorerad Pepparkaksburk :-)

Jag har använt mig av:
En rundstans
Spellbinders Classic Scalloped Circles
Alfabet Olivia
Retroblomma
Swirls
Stor & liten snöstjärna
Grankvist-punch
2 olika bladpunchar
QuicKutz Hjärttag

Det kanske är svårt att hitta alla, men lite närbilder kommer snart att finnas på min blogg.
Kul utmaning!
// Annelie"

Tack Annelie! Ditt bidrag är annorlunda och superfint!!

Syns i morgon igen :)

Kram
BellaMio

1 kommentar: