fredag 17 december 2010

Adventskalender lucka 17

Å jag älskar fredagar!!! Det är så härligt att det är helg (ja för mig börjar helgen på fredagen, hihi), man varvar ner fram på eftermiddagen, gör planer för helgen m.m. Fredagar är en bra dag!!

Lucka nr: 17

 

40 % rabatt på alla varor i julkategorin.
 Nu är det verkligen tid för att fynda bland vackra papper, dekorationer m.m!!
De dagliga erbjudande gäller från kl. 8.00 då inlägget presenteras och fram till 23.59. Man kan inte lägga på ett erbjudande på en befintlig order eller spara en order i flera dagar för att ta del av fler erbjudanden. Rabatten dras manuellt i efterhand. Erbjudandet gäller så klart både i den fysiska butiken och i nätbutiken.

Nu börjar det dra ihop sig med bidragen, men några dagar har vi kvar!! Så har du inte skickat in ännu, gör det nu :)

Bidrag nr: 17


"Hejsan!
Vilken rolig och utmanande tävling.
Jag hade jättekul när jag knåpade ihop mitt bidrag.
Kram
Hanna"

Tack Hanna för ditt annorlunda och läckra bidrag!!
Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar