lördag 18 december 2010

Adventskalender lucka 18

Vad ska ni hitta på i helgen då? Här är det julgodis som gäller för hela slanten :) Knäck, kola och Rocky Road är stora favoriter i hela familjen så det får det bli!

Å så ska jag göra julkort med dottern. Jag veeeet att sista dagen att posta redan har varit, men sjutton tiden räcker inte till så det får bli med ordinarie frimärken på våra julkort, hihi...

Lucka nr: 18



5 Stickles för 100:-
(Vid köp av andra varor för minst 100 kr) OBS, ej Distress Stickles.
Jag som precis har börjat gilla att använda Stickles tänker shoppa på mig 5 flaskor idag! 
Perfekt!!
De dagliga erbjudande gäller från kl. 8.00 då inlägget presenteras och fram till 23.59. Man kan inte lägga på ett erbjudande på en befintlig order eller spara en order i flera dagar för att ta del av fler erbjudanden. Rabatten dras manuellt i efterhand. Erbjudandet gäller så klart både i den fysiska butiken och i nätbutiken.

Å så dagens bidrag oxå :)
Bidrag nr: 18
"Hej Pysseltagen,
har knåpat ihop ett bidrag till decembertävlingen.
Stansar som jag använt är dessa:
Kantstans från Magnolia
Bladstansar från Magnolia, 2 st.
Blomstansar från Magnolia, 2 st.
Chrystal från McGill
Spellbinders die
Stora stjärnor, Quickutz
Små stjärnor, Fiskars
Lilla hjärtat, kantstans från Martha Stewart
Bladstans, Martha Stewart
Hälsningar Britt-Marie Carlsson" 
Tack Britt-Marie för ett härligt julkort med massa fin utstansat på :)
Kram 
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar