måndag 13 december 2010

Adventskalender lucka 13

Luciadagen! Har ni blivit uppvaktade med fika på sängen med skönsång från ett luciatåg idag? Det har inte jag kan jag säga! Nog för att dottern inget hellre skulle vilja, men att få med de två stora tonåringarna på det, ja då skulle jag allt beundra henne enormt!

Dax för dagens lucka! 

Lucka nr: 13


köper du 10 mönstrade papper stoppar vi ner 5 extra mönstrade papper i din låda
köper du 20 mönstrade papper stoppar vi ner 10 extra mönstrade papper i din låda
köper du 30 mönstrade papper stoppar vi ner 15 extra mönstrade papper i din låda
 
Erbjudandet gäller på ordinarie pris (alltså inte reapapper) och vilka extra papper du får blir en överraskning! 
Nu har ni som är pappersälskare världens möjlighet att shoppa på er alla fiiiiina 
papper som finns i shoppen och dessutom få massa extra i kartongen!!

De dagliga erbjudande gäller från kl. 8.00 då inlägget presenteras och fram till 23.59. Man kan inte lägga på ett erbjudande på en befintlig order eller spara en order i flera dagar för att ta del av fler erbjudanden. Rabatten dras manuellt i efterhand. Erbjudandet gäller så klart både i den fysiska butiken och i nätbutiken.

Vilket kan det vara som är dagens bidrag då?

Bidrag nr: 13

"Hej,
detta lät som en spännande utmaning, när man först läste 8 utstansade saker tänkte man visst det fixar man ju. Men när man skulle sätta sig och börja var det inte det lättaste. Det får ju inte bli för plottrigt eller för mycket heller. Bestämde mig tillslut för att göra en adventskalender.
Det blev 12 utstansade grejer: Paket, Ren, Julkrans, Pepparkaksgubbe, Pepparkaksgumma, Järnek, Tomte i släde, Julgranskula, Julstrumpa, Tomteluva, Snögubbe och Vante.
Nu sitter jag och väntar och håller tummarna för att mitt bidrag blir publicerat.
/Tussling
Tack Tussling för ett väldigt punchat bidrag!!

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar