tisdag 7 december 2010

Adventskalender lucka 7

Så har den nya veckan kommit igång ordentligt... Hinner ni med allt ni ska till jul? Själv sliter jag inte ihjäl mig precis, jul blir det i alla fall, hihi... Lussekatter och pepparkakor bakade, julgodis inplanerat till ett par dagar före jul, kroppkakor ska göras i veckan, de sista klapparna blir klara till helgen. Ja sen är det nog inte så mycket mer :)

Men nu är ni väl nyfikna på luckan?

Lucka nr: 7



30% på alla xcut punchar
Massa fina kant och figurstansar finns i detta märke. För er som inte vet det ska dessa punchar även klara att stansa i cardstock! Så skynda fynda!!

Å dagens bidrag kommer här!

Bidrag nr: 7




"Hej

Här kommer mitt bidrag till er December utmaning.

I botten har jag använt mig av en mörkare röd cardstock.
Sen är det Maja design papper.
Tomte stämplen kommer från Magnolia.
Små änglarna från you do.
Tex stämplen kommer i från Inkido
Sen var det då alla stansar 8 stycken stansar
Jag har andvänt mig av följande stansar
* Pine punch Mc Gill,
* Classic scallop Circle,
* Petite Scalloped Cirkels Lage
* Samt Retro Blomma.
* Hörnstans
* Snö flinga vet dock inte var i från den stansen kommer.
* Martha Stewarts Lace Heart
* Martha Stewarts Lace Edge
* Samt på sista sidan har jag andvänt mig av av Labels nine.
En rolig utmaninga som man fick tänka till lite på.

MVH


Louise Uddenbjörk"


Tack Louise för ett vackert julkort med fiiiina punchade detaljer :)

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar