måndag 13 december 2010

Jag envisas med julkort...

men nu börjar det gå lite trögt måste jag erkänna, börjar verkligen längta efter att göra lite annat. Fast snart så...julen närmar sig ju med skrämmande fart och de julkort som är ogjorda om några dar  kan ju få förbli så :)

Måndagar är ju numera min bloggdag och idag tänkte jag visa ytterligare ett julkort, Tomte- Edwin på en säck med (jul)post i traditionellt rött och grönt :



Detta har jag använt:

Röd och grön CS
Mönsterpapper BoBunny Stripe
Magnoliastämplar Edwin och postsäck
Retroblommor small, medium, large
Glimmermist Candy Apple Red
Röda dekorationsbär
Rött band med guldhjärtan
Kviststans snarlik denna

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig Lucia-dag!  Själv ska jag för första gången på 11 år inte få gå på något dagis-luciafirande- har ju inget dagisbarn längre, bara skolbarn! Känns lite tomt måste jag säga, det är ju något oerhört charmigt med 18 små lucior i rad som 18-stämmigt sjunger Lucia-sången :)... Tur man har fångat några såna tillställningar på video genom åren!

KRAM på er!
Eva

2 kommentarer: