torsdag 23 december 2010

Adventskalender lucka 23

Har ni frusit ihjäl ännu? Jag tror jag gjort det!! Jag kommer inte alls överens med vintern hihi... Tur att det snart är julafton så jag får värma mig med gemenskap, glögg och klappar!!

Lucka nr: 23

20% på alla Prima-blommor till ordinarie pris!!
Det finns ju hur många fina som helst i shoppen så nu är det verkligen läge att shoppa loss!!
De dagliga erbjudande gäller från kl. 8.00 då inlägget presenteras och fram till 23.59. Man kan inte lägga på ett erbjudande på en befintlig order eller spara en order i flera dagar för att ta del av fler erbjudanden. Rabatten dras manuellt i efterhand. Erbjudandet gäller så klart både i den fysiska butiken och i nätbutiken.

Bidrag nr: 23



"Hej Mio !!!
Nu har jag äntligen blivit klar med mitt tävlingsbidrag... Inte blev det nåt kort eller så, utan en grunka att hänga i en dörröppning i stället för en kvist av mistel eller nåt...


Ja, hur många stansar har jag då använt...? 

Det beror ju på hur man räknar... Detta har jag använt:

Cirkelpunch (3 olika stolekar) till "bollarna"
Tags (3 olika storlekar)
Magnoliatag (inklusive hålsförstärkaren)
Blomma med 6 blad (2 olika storlekar) till de vita blommorna med chalkad kant (den är inte så cerise i verkligheten)
Den gröna grenen under blommorna ovan
Järneksblad (3 olika former i samma stans)
5 olika snöstjärnor (varav 2 är Martha Stewart)

Men en bra bit över 8 blev det i alla fall...

Kram, Kim"


Tack Kim för ett superläckert och välgjort alster! Jag blev så glad när jag hittade ett bidrag till i inkorgen :)

I morgon återkommer jag med vinnaren och ett kanonerbjudande så kika in igen då!!

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar