söndag 5 december 2010

Adventskalender lucka 5

Så var det dax att öppna lucka 5 i vår adventskalender. Jag tycker det är lika roligt varje dag, hihi...

Lucka 5:

Handla lagervaror för 300 kr - Du får en julklapp till ett värde av 50 kr
Handla lagervaror för 500 kr - Du får en julklapp till ett värde av 100 kr
Handla lagervaror för 800 kr - Du får en julklapp till ett värde av 150 kr
Handla du lagervaror för 1000 kr - Du får en julklapp till ett värde av 200 kr
Ett riktigt generöst och spännande erbjudande tycker jag!

De dagliga erbjudande gäller från kl. 8.00 då inlägget presenteras och fram till 23.59. Man kan inte lägga på ett erbjudande på en befintlig order eller spara en order i flera dagar för att ta del av fler erbjudanden. Rabatten dras manuellt i efterhand. Erbjudandet gäller så klart både i den fysiska butiken och i nätbutiken.

Så raskt vidare till dagens tävlingsbidrag. Spännande va?

Bidrag nr: 5




"Hej hej. Här kommer mitt bidrag till tävlingen. Egentligen har jag hur många som helst utstansade saker.

snöflinga rundad + snöflinga spetsig =1
Moln + måne =1
Skylt
Gran+stjärna=1
två renar
tomte och släde
järnek
paket
2 sortes julkulor
= 9 utstanser.

Jag hoppas verkligen inte att jag har missförstogit tävlingen :S

Har även lagt upp den på min blogg.
Tror jag fick ner dessa bilder till rätt storlek den här gången :D

/ Helena"

Tack Helena för ditt bidrag!! Du har verkligen fått med mycket stansat :)

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar