onsdag 22 december 2010

Dan före dan före dan...

... och här kommer jag med något alldeles o-juligt! Inger har skickat ett nytt fint DT-paket och det var befriande o-juligt så jag var bara tvungen att slänga ihop några kort för jag fick ju så fin stämpel med också! Ni har väl inte missat de underbara stämplarna från Rox stamps som finns i butiken, jag bara älskar deras texter och kan inte riktigt få för många tror jag...


Fantastiska papper från Cosmo cricket har jag skapat två små kort av. Här är det första! Mitt senaste Spellbindersköp fick jag lova att inviga, och jag är sååå nöjd! 


Jag har målat med Glimmer Glaze Saffron ytterst på de bruna rosorna, det ger en vacker skimrande yta och den lilla penseln som sitter i locket precis som en nagellacksflaska är superenkel att jobba med.


Här har jag målat hela den stora vita blomman med Glimmer glaze, så snyggt och det bästa av allt är att det gick exakt ihop med det vackra organzabandet!


Ett något enklare kort, samma stämpel men nu stämplade jag på ett av de små korten på elements-arket. Jag satte dit en chipboard-blomma som fick en mitt av svarta pärlor och dekorerade med ett organzaband, kan man få nog av dessa vackra band som har precis rätt bredd? Tror inte det, måste allt köpa på mig ett par meter... minst! Jag älskar ju rosetter!

Nu ni, ska jag pyssla lite juligt igen, vi ses imorgon igen här för då är det min tur att tipsa och tricksa... ;D

Kram och godnatt!

Cath.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar