onsdag 22 december 2010

Adventskalender lucka 22

Oj så kallt det har varit i natt!!! Jag fryser ihjäl bara jag sticker ut näsan utanför dörren... Hua, jag är verkligen ingen vintermänniska!!

Jaja, vi tar en lucka i stället tycker jag :)

Lucka nr: 21


Köp 5 Alcohol ink's betala för 4!!
Detta är verkligen ett kanonerbjudande!!! Har du inte lekt med Alco inks tidigare så 
passa på nu :). Det finns flera tutorials i här i bloggen om just Alco inks.
De dagliga erbjudande gäller från kl. 8.00 då inlägget presenteras och fram till 23.59. Man kan inte lägga på ett erbjudande på en befintlig order eller spara en order i flera dagar för att ta del av fler erbjudanden. Rabatten dras manuellt i efterhand. Erbjudandet gäller så klart både i den fysiska butiken och i nätbutiken.

Bidrag nr: 22
Tyvärr har jag inget bidrag att presentera i dag heller... Så vill du vara med i vår månadstävling så har du bara fram till ikväll på dig att skicka in ditt bidrag. 23,59 måste vi ha det för att kunna presentera vinnaren av ett presentkort på julafton.

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar