torsdag 9 december 2010

Adventskalender lucka 9

Dax att presentera dagens lucka! Dagarna går verkligen fort nu, jag hinner inte ett dugg känns det som. Men snart är det jullov och massa lata dagar, skönt!

Lucka nr: 9

25% på allt i kategorin "JUL"
Är du inte färdig med årets julpyssel ännu eller vill bunkar upp till 
nästa år? Ja då är ju detta ett perfekt tillfälle att shoppa loss!!

De dagliga erbjudandena gäller från kl. 8.00 då inlägget presenteras och fram till 23.59. Man kan inte lägga på ett erbjudande på en befintlig order eller spara en order i flera dagar förr ta del av fler erbjudanden. Rabatten dras manuellt i efterhand. Erbjudandet gäller så klart både i den fysiska butiken och i nätbutiken.

Nu är ni väl nyfikna på dagens tävlingsbidrag oxå gissar jag?

Bidrag nr: 9



"Hej!
Här kommer mitt bidrag till månadstävlingen. Tack BellaMio för att du peppar.. :D

Mina utstansade bitar kommer även på bild, här är en förklaring.
1:  Bladgren
2: en liten swirl (finns på 3 ställen)
3: en annan sorts blad
4: en ros, (en sizzix-die, finns i två storlekar)
5: Den stora THblomman, från dien.
6: en TH label
7: en annan THlabel
8: en stor fjäril från Joy Crafts
9: en mindre fjäril.

Titta där. Det vart 9 olika!

Tack för en enorm utmaning. Den blev inte så där väldigt Clean& Simple som är mer min vanliga stil, men denna blev ju himla bra ändå, kan jag tycka.. :D

Ha en underbar dag!
Maritha ~Dilorf"

Tack tjejen för en härlig LO!! Roligt att se alla dina fina stansningar :)
Syns i morrn...

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar