lördag 4 december 2010

Adventskalender lucka 4

Lördag morgon, det vete katten om det inte är den bästa stunden på hela veckan! Ja näst efter måndagar då som är min pysselkväll!

Idag är det dax att öppna lucka nr: 4

Köp 5 paket primablommor betala för 4...
den billigaste får du på köpet!
Nu ska i alla fall jag bunkra upp ordentligt med alla de vackra blommorna :)

De dagliga erbjudande gäller från kl. 8.00 då inlägget presenteras och fram till 23.59. Man kan inte lägga på ett erbjudande på en befintlig order eller spara en order i flera dagar för att ta del av fler erbjudanden. Rabatten dras manuellt i efterhand. Erbjudandet gäller så klart både i den fysiska butiken och i nätbutiken.


Och som vanligt så ska vi ju oxå presentera ett tävlingsalster.

Tävlingsbidrag nr: 4
"Hej!
Här kommer mitt bidrag till Decembers månadsutmaning!

Jag har använt 4 st bårdstansar, hörn-punch, cirkelpunch, blad-punch och fjärilpunch = 8 st.

Verkligen utmanande, men rolig utmaning!
H. Sara
http://saraspysselblogg.blogspot.com"

Tack Sara, roligt att du gillade min utmaning. Läcker och färgglad LO.

Fler bidrag vill vi få in så nu när det är helg tycker jag att ni ska passa på att sätta er vid pysselbordet en stund!!

Kram
BellaMio

1 kommentar: