torsdag 16 december 2010

Adventskalender lucka 16

Nu är det bara en vecka kvar till julafton, har ni köpt alla klappar? Själv har jag varit färdig lääääänge. Så skönt!

Lucka nr: 16



3 PaperPen eller Pearl Maker för 100:- 
(Vid köp av andra varor för minst 100 kr)
WOW!!! Detta är ett kanonerbjudande som ni absolut inte får missa tjejer!! Och jag som bara äääälskar Paper Pen kommer så klart att köpa flera stycken, hihi...

De dagliga erbjudande gäller från kl. 8.00 då inlägget presenteras och fram till 23.59. Man kan inte lägga på ett erbjudande på en befintlig order eller spara en order i flera dagar för att ta del av fler erbjudanden. Rabatten dras manuellt i efterhand. Erbjudandet gäller så klart både i den fysiska butiken och i nätbutiken.

Så till dagens bidrag oxå...

Bidrag nr: 16

"Hej!
Här kommer mitt bidrag till decemberutmaningen. Jag har använt:
Magnolias Julstjärnedie
Sizzix Flower, branch & leaves set
Sizzix Decorativestrip holly & swirl
retroblompunch s & m
Quickcuts byggarbetarkläder
Quickcuts hår tjej och kille
Quickcuts klippdocka kropp
Quickcuts prisessa och riddare
Quickcuts luciakrona
Quickcuts stjärngossestrut
BoBunnie papper midnightfrost, glitter, perfectpearl, akvarellpapper, fluid chalk, m.m.

Detta var en mycket inspirerande utmaning, som krävde en del tid och tankeverksahet.

Kram Anna Johansson"


Tack Anna för ditt annorlunda och fiiiina bidrag!!

Ni som inte skickat in något bidrag ännu, jag sitter och håller tummarna för fullt att ni sitter hemma och knåpar ihop alster nu! Jag vill ha fleeeeer bidrag, hihihi!!!

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar