torsdag 2 december 2010

Adventskalender lucka 2

Så var det ny dag och ny lucka att öppna!

Bakom lucka nr: 2 befinner sig:



Köp 5 distressprodukter (distressdynor, refiller, distress stickles, distress embossingpulver, distress crackle paint)
få en på köpet! Vi drar av priset på den billigaste.

Kila in och frossa i butiken bland alla distressprodukter :)
Klockan 9:00 kommer ett Tips och Trix från mig hur jag ibland använder dessa produkter.

De dagliga erbjudande gäller från kl. 8.00 då inlägget presenteras och fram till 23.59. Man kan inte lägga på ett erbjudande på en befintlig order eller spara en order i flera dagar för att ta del av fler erbjudanden. Rabatten dras manuellt i efterhand. Erbjudandet gäller så klart både i den fysiska butiken och i nätbutiken.

Å så ska vi ju presentera ett tävlingsbidrag oxå jue :)

Tävlingsbidrag nr: 2


"Hej!
Här kommer mitt bidrag till december tävlingen.

Jag har använt följande punchar och stansar.
Framsidan: Cuttlebugs hörndies, Spellbinders rundel och scalloped rundel, Zutters hörnrundare, MS bårdstans Doily Lace

Insidorna. Magnolia swirldies, MS snöflingepunch , NS Floral punch och NS blad punch Spellbinders labels 17, MS Around the page och NS dies MFD 007.
Större bilder finns i min blogg.

Hälsningar Lena Johansson"

Tack Lena för ett läckert julkort!! Kul att se hur ni får till allt stansat.

Har du inte skickat in ditt bidrag ännu, så sätt igång, vi behöver massor :)

Kram
BellaMio

1 kommentar:

  1. Ja jag har ju sagt det förut men säger det igen ;) - ett underbart kort!!
    Vikningen på insidan är ju helt fantastisk!

    SvaraRadera