tisdag 21 december 2010

Adventskalender lucka 21

Ja nu är det inte många dagar kvar av vår adventskalender... Hoppas ni har varit nöjda och gjort massa fina fynd!!

Lucka nr: 21

20% på alla Magnolia-stämplar!! 
Gäller på ordinare pris.
Perfekt, finns en hel del fina i shoppen som jag kan tänka mig att lägga tassarna på :)
De dagliga erbjudande gäller från kl. 8.00 då inlägget presenteras och fram till 23.59. Man kan inte lägga på ett erbjudande på en befintlig order eller spara en order i flera dagar för att ta del av fler erbjudanden. Rabatten dras manuellt i efterhand. Erbjudandet gäller så klart både i den fysiska butiken och i nätbutiken.

Idag har jag ett bidrag oxå :)

Bidrag nr: 21




"Hej!
Här kommer mitt bidrag till decembertävlingen (punchmania). Jag har altrat en låda som varit tepåsar i och det är meningen att det ska bli en presentask med julklapp i... :D
 
Det är många - men små! - bilder för att jag ska kunna visa det utstansade:
box1: brunt hjärta, snöflingor, fasteners
box2: julstrumpa, stjärnor
box3: gran, ängel
box4: pepparkaksgummor
 
Totalt åtta :)

Hälsningar
/Carina (Cina99 på Svensk scrapbooking)
 
=======================
Min blogg: http://cina99.bloggplatsen.se"
 
Tack Carina för en jättefin ask!! Du har lyckats finfint med punchningen :)
 
Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar