torsdag 31 maj 2012

Roligt x 2!!

Det är snart dax att tacka adjö till de två gästisar vi haft här i bloggen den senaste tiden. Massor av inspiration har de bjudit oss på, TACK!!

Men den första roliga nyheten är att MIJA numer ingår i vårt ordinarie DesignTeam, du är så välkommen Mija. Så nu kommer vi alla att få fortsätta att njuta av hennes läckerheter.

Roligt nr: 2 Är att vi har en ny Gästdesigner från och med idag. STINA kommer att gästa oss under juni och juli.

Så här skriver Stina om sig själv:

Här kommer lite info om mig =)
 
-------------------------------------------------------
 
Jag heter Stina Westbom, har nyss passerat 30-strecket och bor i Norrbotten tillsammans med min sambo, 3-årige son och våra två hundar .  Jag har alltid tyckt om att pyssla på olika sätt men det var under 2005, när jag började göra egna kort, som jag genom en slump hittade scrapbookingen när jag letade material på internet. Sedan dess har jag varit fast!
Från början gjorde jag nästan bara kort, vilket jag väldigt sällan gör nu för tiden. Istället gör jag nu ofta layouter, men helst av allt altrar jag.
Min stil kan variera en del beroende på vilket humör jag är på. Men generellt sett så är den mer åt vintage-hållet med lite färgklickar som lyser upp här och där. Men jag har även en förkärlek till Steampunk och lite tuffare stil. 
Jag scrappar gärna i bruna och gråa toner och som accentfärger använder jag ofta turkos, olivgrön och lila.
 
Jag är jätteglad över att få chansen att vara Gäst-DT till Pysseltagen eftersom det är en av mina favoritbutiker och jag hoppas kunna inspirera er till mycket pyssel under sommaren!  
 
------------------------------------------------------
 
Välkommen till oss STINA, ser fram emot att få se allt fin du kommer att inspirera oss med!!

Nu under juni, juli, och augusti är det lite mer sommarslappt här i bloggen. Visst kommer det att bloggas, men kanske inte lika flitigt som vanligt. Och inte heller blir det några månadsutmaningar eller tips & trix. Men så klart kan det ju dyka upp en och annan tävling i alla fall, och även ett och annat tips eller trix kan ju dyka upp. Så jag hoppas ni fortsätter att titta in till oss här under sommaren.

Kram
BellaMio

2 kommentarer: