söndag 27 maj 2012

Grattis alla Mammor...

Stort grattis till alla Mammor idag på morsdag :D Jag hoppas ni alla får en underbar dag och att vädret är lika fint där ni är som här uppe i norrland.
Jag har gjort 2 kort som jag tänkte visa... jag har använt samma papper till båda men ändå blev de så olika.....

Det första är ett morsdags kort i härliga röd/orangea färger och till det brunt och cream färgat och det ursnygga bruna satinbandet som jag är helt såld på.. ;D

kort nr 2, är i samma färgtoner men helt annars.. *ler* det ska föreställa en syltburk med en etikett.

Ha nu en härlig dag och passa på att kolla in i butiken för det har kommit en massa nyheter.. Vill haaa *ler*
Kram Gäst DT- Johanna "pojjo"

Produktlista
Mönster papper - Authentique- Easygoing och carefree
cardstock - pinecone- chiffon,
Band- satin horizontal stripes, Seambinding cream, spets ivory, bollband.
Blommor- gracefull fabric rose brun, och 2 färgad ros.
stämplar- Roxstamps - Njut varje minut och grattis på födelsedagen.

1 kommentar: