måndag 14 maj 2012

Drakbäbis i rekordhastighet...

Ja så blev det när jag hade glömt bort att vi skulle på 2-årskalas :). Ganska många kort har jag i lager men inget som kunde passa en 2-årig kille. Så istället blev det ett utmärkt tillfälle att använda denna lilla, hemskt söta Magnoliadrake!  2 timmar blankt inklusive färgläggning! :). Inte ofta jag klarar mig under 4 timmar  men måste man så kan det tydligen gå. Fast det fick bli ganska enkelt dekorerat, mer hanns inte med. 



Jag har använt Classic CS, Kraft och Natural.
Mönsterpappret med dinosaurier har jag lagrat så länge att det förmodligen är det sista existerande exemplaret. Det gröna med vita prickar är från Prima, Encaustic 
För övrigt kantstans från Martha Stewart, Rose Leaf punch också från MS. 
Retroblommor medium och large. Alfabet TH Upon a time. Distressade och lackade med Crackle Accents
Spellbinders Petite Ovals och Scalloped Petite Ovals. (Inte Petite men motsvarande  Classic Ovals finns i shopen) .
Pearls

Åsså lilldraken som är färglagd med distressrefillers:


Det var vad jag hade att visa idag. 
Ha en härlig vecka!

KRAM!
Eva

1 kommentar:

  1. Den är ju så helt fantastiskt söt den där draken och du är så duktig på att färglägga!
    Underbart kort! Kramar!

    SvaraRadera