fredag 25 maj 2012

Färgglada studentkort!

Som utlovat kommer här nu ytterliggare två studentkort.
Dessa härligt blå-gula med lite turkost till.
På båda korten Pysseltagens egen stämpel Studentplakat
som jag färgat med Distress refiller.


En närbild på den fina turkosa rosen som
har sällskap av några små gula minirosor.
Blå-gult band, Pins och Pearls.



Insidan: Eftersom jag skar ut ett fönster i kortet på framsidan
behövde jag täcka med ett stort papper bakom. På andra sidan
gul cardstock. Jag har använt två olika Martha Stewart kantstansar.


RoxStamps textstämpel och ministämplar från Cardio Majestix.




Nästa kort!
Även på detta kort blå och gul cardstock. Men här har
jag även använt lite svart och vit också.
Samma härliga mönsterpapper; FabScraps Rustic Fishing.
samt lite spillbitar.
Hörnen stämplade med clearstamps från My Paper World.




Närbild på blommorna. Swirlarna QK Rev Flourish.
Turkost snöre, häftklamrar och en nyckelcharm.
Blå-gult band och gult Crispyband.





Det var allt från mig idag och därmed önskar jag
er en riktigt trevlig helg!
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar