måndag 28 maj 2012

Ännu mera Mors Dag!

Ja minsann, jag är så lyckligt lottad :) att jag inte bara har 1st egen mamma utan även 2 st svärmödrar (en "äkta" och en "plast") och detta  faktum gör självklart att jag behöver tillverka ett antal morsdagskort varje år :).  Så här kommer ett av årets skörd :) :



(Inser så här i efterskott att jag tyvärr inte har en susning om var själva motivstämpeln egentligen kommer ifrån, fast fasligt söt är han den lilla musen och här färglagd med distressrefillers!)

Mönsterpappret är i alla fall från underbara FabScraps, framsida och baksida, och till det mörkgrå och vit CS.
Blommorna är hemgjorda av vit CS m h a dies från Joy och Marianne design ( tror jag, finns massa fina, och även från Sissix, ). Kantstans och Rose Leaf Punch från MS. Spellbinders Classic Scalloped Circles och så skymtar även fram en Doily Die från Cheery Lynn.  Vitt band Satin / Horizontal Stripes - Ivory och Paper Pen Opal.


Ha en härlig måndag!!

KRAM!
Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar