tisdag 22 maj 2012

Roligare än ett mail...

Ja visst är det roligare att få ett handgjort kort i brevlådan än ett mail på datorn :)

Just den här stämpeln från RoxStamps älskar jag, tycker den är så användbar. Och kort går ju alltid åt, så idag har även jag testat Bandana-tekniken.


 Det var riktigt kul!!! Massa härliga starka färger och fräcka stämplar. Kan det bli bättre?

Jag skapade Bandanda-bakgrunden på ett vanligt vitt papper, stämplade med svart Stazon och färgade in alltihopa med Stazon-dynor och makeupsvampar.

Sen tog jag min bästa vita penna och gjorde "highlights" lite där jag kände för det.



 De fräcka gubbarna har fått ett lager 3D-lackpå sig så de sticker ut lite extra.



 Och på dessa små kronor har jag lagt råååsa Stickles :)



Och här på siffrorna blev det Rock Candy-stickles.


Å så lite dekorationer och utsmyckning så klart :)

Biljetten hängde jag i en klämma som jag satte fast i bakgrunden med en brad som ser ut som en skruv.



Å så 3 bingonummer i nedre hörnet! Så var det klart!!! Och det gick på en kväll oxå :)




Material: 



Vit penna  
Vit & Svart cardstock
Stickles - Magenta och Rock Candy 
Dubbelhäftande tape
Edge Scraper   
Screw-Top Mini Fasteners 
Hinge Clips
Stämpel från RoxStamps 
Stämplar från Tim Holtz och IndigoBlu


Jag kan säga att det var superkul och inte speciellt
tidskrävande, så det kommer helt klart bli fler :)

Kram
BellaMio








3 kommentarer:

  1. Super snyggt!!!!!!
    Katrin

    SvaraRadera
  2. SUUUUPER snyggt :D
    Hur får du så stora bilder när du lägger upp dom i bloggen? ja försöker men de blir ändå små...

    SvaraRadera