lördag 12 maj 2012

Med en enkel...

Hej!

Ja, med en enkel tag kommer man långt;) Lite ovanliga färger kanske för att komma från mej, men ibland behöver man lite solsken även på pysselbordet;)


Jag har stansat ut vanliga vita tags med Tag & Bookplates från Timsan. Sen gick jag loss med förmej dom ovanliga färgerna Rusty Hinge, Spiced Marmalade och Mustard Seed.
Sen skulle jag välja stämplar;) Det blev mina älskade stämplar, ja jag älskar varenda en av alla mina stämplar;), från Darkroom Door. Har ni inte tittat på dom tidigare så har ni missat några underbara kvalitets stämplar.

Stämplarana jag använt här kommer från Art De Fleur. Jag har stämplat med Archival ink. När allt var distressat och stämplat har jag mistat hela tagen med Pysseltagens egen mist i färgen Jonas. Den lämnar ett underbart skimmer som tyvärr inte syns på bilden;)

På tagen har jag även satt en annan favorit, Hug Snug Band som jag färgat med Distress Stain. Först med Broken China och Faded Jeans. Torkat noga och sedan plockat upp färg, distress och mist från tagen, från mitt teflon ark vilket resulterade i att bandet har fått fläckarna.


Jag gjorde en lite mer mans inspirerad tag, även dessa stämplar från Darkroom door, Sail Away.

Tekniken är den samma som den andra tagen, men här använde jag ett grovsnöre  som jag häftade fast på tagen.

Tyvärr är dessa stämplar lite svåra att få hem, men ni har väl inte undgått att märka alla fantastiska stämplar som har kommit hem. Det har kommit in många fina och till väldigt bra priser. Ta en titt och låt dig inspireras.

Material;)

Vanlig slätt cardstock
Hug Snug band
Pysseltagens Mist Jonas

Ha en pysslig dag!

Kram 

Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar