tisdag 1 maj 2012

Tävlingsbidrag - April månadsutmaning

Här presenteras tävlingsbidragen för vår månadsutmaning i April allt eftersom ni skickar in dem till oss. Själva utmaningen hittar du här.

Bidrag nr: 19
"Hej!
Här kommer mitt bidrag till er roliga månadsutmaning.
Jag har maskat, stämplat, sytt på maskin och lekt med olika färger och medium.
Må så gott i solen!
Hanna"


Bidrag nr: 18
"Hej
Skickar här ett bidrag jag gjort utifrån Er månadsutmaning.
Det blå hörnet är gjort med en schablon, embossingdyna och Perfect Pearls i torr form. Den gröna ramen är gjord med grön CS som jag sedan inkat in med grön Inka Gold. Gjorde samma sak med de gröna löven som jag punchade ut. De utpunchade blommorna är vit CS som jag sedan målat med blöt Perfect Pearls.
Kreativa hälsningar
Maria" 


Bidrag nr:  17
"Hej!
Här kommer mitt bidrag :)
Ha det gott!
/Annica"
Bidrag nr: 16

"Hej!
Här kommer mitt bidrag till aprils månadsutmaning ”färg”.
Tack för en härligt inspirerande färgkombination!!
Kram, Pillan" 


Bidrag nr: 15
"Hej!
Här ett bidrag till månadens utmaning. Jag har gjort en canvastavla i färgerna rosa, grönt och blått.
Carina/ Cajaba" 


Bidrag nr:14

"Hej!
här kommer mitt bidrag till april-utmaningen.
Ha en bra dag
Anna/Hozzan" 


Bidrag nr:  13
"Här kommer mitt bidrag till månadsutmaningen i april, ett kort.
Mvh Karin W M" 


Bidrag nr:12
"Hej hopp
Har någon undgått reklamen om "cykel på köpet" ???? Eftersom jag hade ett perfekt foto på min sommarvackra kompis, passade det bra att "stoppa" in det bland gröna, rosa och blå färger. Och en dutt med vitt och svart....
Fortsatt trevlig vår önskar
Monica olson Westman, Moliden"



 Bidrag nr:  11
"Hejsan! Här kommer mitt bidrag till april-tävlingen! Våriga härliga färger att skapa efter!
Hälsningar Kristina"


Bidrag nr: 10
"hej här är mitt bidrag!
Mvh
Petra Petraso Gustavsson"
 


Bidrag nr: 9

"Hejsan!
Här kommer mitt lilla bidrag till aprilmånads utmaning, färger.
Ett kort med mycket blommor i rosa, blått och grönt.
Lägger upp det i min blogg också med länk till pysseltagen.
Hoppas på lite tur!
Må så gott och kram från Ewa"


Bidrag nr: 8
"Här kommer mitt bidrag, ett kort. 
Johanna Häggblom" 


Bidrag nr: 7
"här o  kommer mitt bidrag till eran färgutmaning.mvh pernilla" 


Bidrag nr: 6


"Hej!
Här kommer mitt bidrag till färgutmaningen. Det är inte så skrikiga färger, men jag har använt mig av rosa, blått och grönt, som det stod..  
Det är första gången jag viker en sånhär sko, det var riktigt roligt.  Tänkte att jag skulle göra något kul till en pysselbutiksinnehavare som fyller 50..
Bifogar två bilder. En på skon och sen en detaljbild. Så man ser alla sidor. Det är svårt med alter att fota bra så det syns..
Ha en bra dag!
Maritha ~Dilorf" 


Bidrag nr: 5

"Hej!
Skickar in mitt första bidrag någonsin till en utmaning :-)
hälsningar,
Åsa" 


Bidrag nr:  4


"Halloj på er!
Ett bonusbarnbarn är på väg vilken dag/timme som helst och eftersom tiden går så fort numera så är det snart dop. Därför blev mitt bidrag dopljus och då så klart en rosa och en blå eftersom jag inte vet vilket kön det blir. Har dekorerat väldigt lite eftersom ljusen ska brinna på dopdagen. Buketterna endast fastsatta med en gluedot så att dom enkelt går att ta bort .
Pojken mår lite illa, det är därför som han ser lite grönaktig ut i ansiktet,hihi..
Mvh Yvonne"


 Bidrag nr: 3
"Hej
Jag vill passa på att ännu en gång tacka för en underbar träff på Odengården förra helgen, den var kanon!
Här kommer mitt bidrag till månadsutmaningen på april.
Mvh
Diana Bendtzen"  


Bidrag nr: 2

"Här kommer mitt bidrag till Aprils färgutmaning!
Hälsningar Stephi"
 


Bidrag nr: 1

"Hej!
Vilken underbar färgkombination som vi fick att arbeta med blev så pysselsugen att jag fixade till ett bidrag direkt, hoppas ni gillar mitt lilla kort, fler bilder kommer upp på min blogg om ni vill syna det ordentligt. Önskar er alla en mysig påsk, var rädda om er. Kramar Linda"


Tack för superläckra bidrag!!

Kram
BellaMio

3 kommentarer:

  1. Åh så vackra bidrag som kommit in.. va glad jag blir att ni vill vara med :D

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Tävlingen är väl inte avslutad än? Det står 30/4 vid midnatt i tävlingsinlägget, så jag har satsat på det och har ett bidrag på gång...

    SvaraRadera
  3. Du hinner fortfarande DesignAnnique!! Ända fram till midnatt kan man skicka in sina bidrag, sen lägger jag upp alla bidragen här i tråden imorgon :)

    SvaraRadera