lördag 22 maj 2010

Två härliga kort!!

Idag tänkte jag bjuda er på två kort som jag knåpat ihop...

Först ut är, Du gör mig glad:

Har målat motivet med TomBow-pennorna och det fina motivet är en stämpel som heter Oliver's Orchard och kommer från Buzzcraft. Just denna heter 487 och kommer på ett ark med två större stämplar, några mindre och lite texter.

Fiskarna har jag ritat själv och fiskespöet är en liten kvist från en björk som jag först skalat av och sen färgat med distress. En tunn metalltråd fick bli linan. Har även färgat in en bit crispy band med distresserna. Och som ni kanske ser på alla skuggorna så jag använt mig att mycket distanskuddar.


Först när jag såg stämplarna från Sweet Pea så tyckte jag inte alls om dom, men eftersom jag är som jag är och inte ger jag mig så lätt så var jag ju bara tvungen att testa en. Och måste säga det att det är nog den stämpel som jag tycker bäst om just nu.

Ja, mycket bling och lila blev det och det gillar jag. Något som absolut inte syns på fotot är att det är målat med glitter gel-pennan på flera ställen på kortet och även på det stämplade motivet har jag lagt på glitter som t.ex. i flera av slingorna i hennes hår och på fjärilen.
Båda korten finns till beskådning i butiken.
Allt material som jag använt finns i Pysseltagens butik, så ta en kik in dit vet ja!
Kramar Carina

1 kommentar:

  1. man blir verkligen glad av den lille gossen som metar, så somrigt
    kram annette

    SvaraRadera