fredag 14 maj 2010

Lite godis!!

Så till mitt senaste alster...
Som så många andra just nu har jag gjort en After Eight-automat. Och oj så roligt det var!!! Jag fick finfina papper av Inger förra veckan och de passade bara sååå perfekt!

Lite text... som enligt min mening betyder att är du sugen så ta en vet ja!!


En av Tim Holtz läckra klockor... Som är efter åtta, hihi...


Och en maffig röd ros, dessa är såååå läckra! Har du inte provat dem så bara måste du göra det! De förhöjer verkligen vilket projekt som helst :)
Material som jag använt:
Minibokstäver (just den sorten jag använt är slut, men det finns många andra fina i butiken)
Chalk till kanterna
Det var allt jag tänkte visa er idag, men kika in snart igen för det kommer uppdateringar heeeela tiiiden!
Kram på er!
BellaMio

3 kommentarer:

  1. Helt underbar After8-ask, håller på med en jag också, sååå bra att ta med som present när man går bort! Eller kanske till fröknarna som sommarpresent? Hmmm... bara det inte är för varmt så...

    Kramar på dig!

    SvaraRadera
  2. Och så skulle jag ju säga TACK för att du delar med dig av mallen till klänningskortet, skrev ut det omedelbums, kanske kan visa något här jag med...

    SvaraRadera
  3. Men såå läcker! Perfekt gåbortspresent, man borde lägga upp ett lager! har du nån liiten mall till denna oxå, tro??
    Kram!
    Eva

    SvaraRadera