lördag 15 maj 2010

Sweet Pea-kort

Jag blev såååå glad när dessa läckra stämplar anlände till butiken! Jag gillar dem enormt mycket och jag praktiskt taget slet upp kartongen när de kom hem till mig, hihi...

Det finns fortfarande några Sweet Pea-stämplar kvar i butiken. Och fler är på väg hem!

Så idag tänkte jag visa er litet kort jag gjort med en av dessa läckerheter!



Visst är de bara såååå fiiiina?? Det tar sin lilla tid att färglägga motivet men jag tycker det kan vara riktigt avslappnande att sitta och färglägga faktiskt.



Jag har färglagt motivet med tombows, det kräver övning märker jag, men jag blev nöjd i alla fall :)


Blåa minirosor, en vit körsbärsblomma, en brun och en aprikos ros med tyll, dekorationsbär, en pin och ett par spröt av pearl spray.

Övrigt material som jag använt.
Vit cardstock till kortbasen
Läckra papper som kommer från The Mariposa Stack
Spets
Edge scraper
Crispy-band
Vita och bruna blommor

1 kommentar:

  1. jaa, visst är dom läckra, Sweet Peastämpplarna!
    Härliga färgkombinationer på ditt kort, blev verkligen jättefint! Har just testat min (enda) SweetPea, kanske dyker upp här snart :)
    Kram!
    Eva

    SvaraRadera