måndag 17 maj 2010

Mera SweetPea

God kväll i stugorna!

Även jag är numera lycklig ägare till en ( bara 1, hur tänkte jag då egentligen ?!) av de underbara SweetPea-stämplarna som kom till shopen för någon vecka sedan. Tänkte passa på att visa premiärkortet med denna, som förstås verkar ha tagit slut men många andra ljuvliga finns här.
Måste be om ursäkt ang bildkvalitén, min vanliga kamera har rymt med maken och detta foto är taget med sonens pyttelilla kamera, blev lite ljust och blekt för jag lyckades inte fimpa blixten :)




Färglagt har jag gjort med distresser och lite Twinkling H2O:s. Glossy Accent på ögonen och munnen.

Pappren är BoBunnys ljuvligt glittriga grönlila serie Jazmyne Glitter Paper som jag klappat på i flera månader innan jag förmått sätta saxen i :)

Övrigt material:

Prima blommor

Rhinestones

Stickles, grön, lila och frosted lace

Metallark plum

MS fjärilspunch stor och liten

Pärlspray

Spellbinder

stämpel från setet Glamour Girls, Crafty Individuals

Sist men inte minst har jag till cirklarna använt MS nya Cirkelskärare, en helt suverän manick !Med den skär man perfekta cirklar med allt från 1 till 5½ in diameter, storleksintervall 1/16 in, busenkelt ! Kanonnöjd med den!

Det var allt från mig ikväll, hög tid att hoppa i säng!

Kram / Eva

5 kommentarer:

  1. WOW Eva!!! Såååå snyggt!!! Du är verkligen något extra du :)

    Jag var ju så smart att jag köpte alla stämplarna hihi...

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Vilket fantastiskt vackert kort. Du är så himla duktig. Jag ser då inte att kameran är dålig:). Underbart, kan inte finna bättre ord.
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  3. Kan bara hålla med dom andra och säger Wow!!!

    SvaraRadera
  4. vilket snyggt kort! färger och färgläggning samt stämpeln förstås! =) försöker lära mig färglägga...........

    SvaraRadera