onsdag 26 maj 2010

Bidrag nr: 20, nr: 21, nr: 22 och nr: 23 - Majutmaningen

Ojojoj, nu duggar det tätt (ute oxå för den delen) mellan bidragen här!! Sååå kul!!

Bidrag nr: 20

"Hej!

Här kommer mitt bidrag till den härliga färgkombon! har använt
2 olika martha punchar,holtz scratch tool runt kanten, spellbinders med socker på ( distress rock candy) samt lite pärlor, metall + 1-2-3 utmaningen. Hoppas mamman blir glad! =)

Mvh b.creative/lisa
blogg: http://bcreative1.blogspot.com/"

Bidrag nr: 21


"Hej!

Här kommer ett bidrag från mig. Det var lite svårt att fotografera så att det turkosa syns, men det finns där både i blommor och bakgrund.

Hälsningar Lena Lien"

Bidrag nr: 22"hej!

Tack för en rolig utmaning =)

Här kommer mitt bidrag! Rött skulle ju vara dominerande och det såg ut att vara det tills jag knäppte kort på det :S Men jag har ju bara turkost och rött på kortet (förutom vitt och lite hår och hudfärg) så det kanske räknas ändå?

Kram
Malin/Majamelon

har lagt upp en länk i min blogg oxå:
http://majamelon.blogspot.com/2010/05/tavlingsbidrag.html"

Bidrag nr: 23


"Hej!
Va skoj att göra ett kort i rött och turkost... Va många fina kort alla skapar!
Har här gjort ett kort i Tim Holtz anda till min kära mor... Det kanske inte är så gulligt men dock lite tuffare stil... : )
Detta är mitt första tävlingsbidrag via webben.
Önskar er en trevlig vecka!

Med vänlig hälsning
Susanne Svensson"

Tack tjejer för alla era fantastiska bidrag!!! Tänk så många glada mammor det blir på söndag!!

Kram BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar