måndag 10 maj 2010

Bidrag nr: 2, nr: 3 och nr: 4 - Majutmaningen

Det har kommit fler bidrag till månadsutmaningen! De flesta av oss har ju en mamma som vi vill ge ett litet kort på Mors dag, så det är ju inte så konstigt :)

Bidrag nr: 2

"Hej är kommer mitt enkla kort till mor

MVH Linda"
Bidrag nr: 3
"Hej

Här kommer mitt bidrag till Majutmaningen, faktiskt mitt första bidrag till någon utmaning någonsin :)

Hälsningar
Karina
http://englagard.blogspot.com"
Bidrag nr: 4
"Hejsan!
Min mormor är gärna med och tävlar denna månad med och eftersom hon inte har internet eller dator så skickar hon via mig. Detta kort är gjort nästan som ett altarkort och innehåller som sagt turkost och rött. Min mormor älskar verkligen sin nya hobby och sitter med detta hela dagarna, medans morfar tycker att hon sitter där lite för mycket. Men tiden bara flyger iväg när man sitter vid pysselbordet och helt plötsligt har man suttit där ett tag. Ha en bra månad!

// Lilian genom Linns mail"



Tack tjejer för era härligt glada och fina bidrag!! Tror att det är många mammor som blir glada för de här korten :)

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar