onsdag 19 maj 2010

Bidrag nr: 14 - Majutmaningen

Det fullkomligt ramlar in bidrag!! Kommer minst ett varje dag nu... Såååå roligt!!

Bidrag nr: 14

"Hej!
Här kommer mitt kort på majutmaningen.
Har ingen aning om vad jag användt för papper då det var spillbitar jag hade kvar.
Pappret som är turkos ser blått ut på kortet men det är inte blått alltså.
Har aldrig skickat in till någon utmaning så jag vet inte vad för info ni vill ha.

Mvh
Camilla Tranqvist"

Tack Camilla för ditt läckra bidrag!! Ni är verkligen duktiga på att få ihop korten :)

Kram BellaMio

4 kommentarer:

  1. denna var ju verkligen jättebra!!!

    SvaraRadera
  2. Jätte fint kort Camilla!!!!!
    Det blir kul att skapa tillsammans på träffen i september!!
    kram Lina

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Verkligen sött morsdagskort, skulle jag säga...:)
    Tack för ditt bidrag!

    SvaraRadera