fredag 11 november 2011

Never-ending-card till Farsdag!


Så var det dax för mitt farsdags-alster....

 ett never-ending-card(mitt första). Man blir som ett barn - med
förtjusning sitter man och viker runt, runt och runt... :)
Inte alls svårt att göra bara man är noggrann.
Följ Erikas beskrivning här.
(Jag har gjort mitt av 4 bitar med måtten 7 x 14 cm, bigning 3,5 cm)
Hann tyvärr inte fotografera i dagsljus så detta var det bästa jag kunde
få fram:(


Här lite närmare bild på dekorationerna på framsidan.
Jag hade tänkt ha några minirosor och en söt liten charm i form
av en keps men det gick absolut inte- blev för högt.
Men brev-charmsen gick bra, infärgad med Alcoink.






Här nedan en swirl från Slice Basics 3, metallblomma,
lite knappar, floss och pearls.


Första uppviket, en tag och en bit Crispyband
natursnöre, Spellbinders Label five



Andra uppviket, bara dekorerat med utklipp från
pappret



och sista sidan eller tredje uppviket, även här bara
utklippta dekorationer



Papperna jag använt:
Pion Design Till Far Gamla Bilar, Bårder och
Verkligen superhärliga papper till pappor på båda sidor!

Än är veckan inte slut, kommer mer farsdagsinspiration imorgon!
Tur att farsdag är på söndag så man hinner inhandla ngt till kortet också;)

Kram Linda



4 kommentarer:

  1. Superläckert Farsdagskort.
    Ha de........

    SvaraRadera
  2. Snyggt fars dags kort. åste testa den vikningen. Kram

    SvaraRadera
  3. Åh så himla fint! Ja, den här vikningen är ett lätt och roligt sätt att få till ett "magiskt" kort :)
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Åhhh sååå himlans läckert
    Trevlig helg

    SvaraRadera