fredag 4 november 2011

Never say never.....

Ibland undrar jag hur konstiga papper som detta lyckats smyga
sig ner i min papperslåda ;).Hemskt på båda sidorna.
 Men skam den som ger sig!





Ett litet kort blev det, jajamen:).
Jag klippte ut några av blommorna och fäste några akrylprickar på.


En egengjord pärlkvist, plockade upp lite kunskaper från en
tidigare hobby;) och en söt charm.


För några veckor sedan var Annette på Pysseltagen och visade
hur man gör en söt tvålask.
Så här blev min i dessa underbara papper från Kaisercraft
Bonjour Collection Madeleine och Mairie.
Som dekorationer några små retroblommor + pearls.
Resten är utstansat från pappret.


Jag fick blodad tand och gjorde en annan ask som jag
klädde med papper från Echo Park bl.a Little Boy Rad Plaid och
Helikopern är urklippt från ett gammalt papper från
Creative Imaginations.
Några rosor och en liten söt mus-charm. Samt lite röda PaperPen prickar.



Nedan ser man insidan på botten och locket.
Denna ask har jag gjort av mallar som jag hade liggande,
även detta från en tidigare hobby. Många hobbys som
blivit lite överkörda av the-one-and-only-hobby;)




Japp, detta var lite blandat från mig. Ikväll ska jag ha en mysig pyssel-
kväll med goda vänner och då blir det nog lite julkortstillverkning.
På återseende, trevlig helg!
Kram Linda

1 kommentar:

  1. Verkligen en utmaning att få till något av den färg/mönsterkombinationen. Jag kan bara gratulera till det lyckade resultatet.

    SvaraRadera