tisdag 8 november 2011

Manligt?????

Hej!

Vi fortsätter att inspirera er till farsdag! Jag läste Evas inlägg från igår och just nu håller jag inte med henne om att det är svårt att göra killiga kort, men det är nog tillfälligt;) Lite tuffare färger gör sitt. Tyvärr får ni hålla tillgodo med en lite taskig färgkvalite för inte är det mycket ljus när man kommer hem;)


Fick med mig nya papper från Pion Design när jag var i butiken förra torsdagen och med en önskan om ett kort man kan sätta Trisslotter i;)


Klockdel i bakgrund är denna dies. Den har blivit embossad med de nya underbara pulverna, färg silver. En av alla de underbara charmsen, med en underbar text, som finns. Sitter fast med denna fiffiga sak. Lite brads med skruvinspiration som jag haft ett bra tag. Dom har fått en omgång med svart akrylfärg.



Bladen är stansade från en gammal prima förpackning. Bokstäverna kommer från denna dies. Bokstäverna har fått ett lager Crackle Accent.



Som jag sa innan så finns det inte så mycket ljus kvar när man kommer hem;) Rosorna är först embossade med detta underbar pulver (samma som klockan). Sen har jag mistat med Silver. Dom är ljusare i verkligheten.



Insidan med plats att skriva något (spellbinderdies) och en enkel ficka till Trisslotterna;) Och här har ni den andra sidan på det snygga pappret.

Hoppas ni får en trevlig vecka!

Kram

Erika

4 kommentarer:

  1. Hej, vilket jättefint kort, mycket inspirerande :) /Kram Malin (vasklycka)

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt Erika!! Använder man bara lite "herr"färger kan man ju komma undan med både rosor och annat snyggt :D! Tack för inspirationen!
    Kram/ Eva

    SvaraRadera