tisdag 1 november 2011

Tävlingsbidrag för oktober månadsutmaning

Som vanligt när det är sista dagen i månaden kommer det in flera stycken bidrag, det är så kul att frossa i dem och nu ska ni få göra detsamma!!


Bidrag nr: 16

"
Hej!

Jag har gjort en Halloween Tag i 3-D. Jag har blivit helt såld på mini-magnolior. (Tack Jenni!) Spökiga hälsningar Christel!" 
Bidrag nr: 15

"Hej!
Här kommer min tag! Visar både fram och baksida.
Härligt tema!
MVH // Anki Vintrosa"
 
Bidrag nr: 14
"Hej!
Här kommer min halloweentag.
Ha det bra!! 
Bidrag nr: 13
"Hej.
En sån rolig utmaning. Jag älskar halloween så det passade mig. Jag passade på att testa något nytt med.Bakgrunden på tagen har jag gjort med hjälp av raklödder och akrylfärg. Så tagen luktar gott oxå. =)
MVH 
Bidrag nr: 12


"Hej
Här kommer en halloweentag som skickades till mina vänner i England. Rotade fram gamla QK ur gömmorna, man har samlat på sig en del....... ;)

//Christel A"


Bidrag nr: 11

Buuuu på er!! 
Här kommer mitt bidrag till oktobertävlingen, en lite snällare variant

med söta Tilda på.

Happy Halloween på er allesammans.


Tjingeling från Annette



 Tack tjejer för superläckra bidrag!!!


-----------------------------------------------------------




Under helgen har jag fått två bidrag inskickade :)

Bidrag nr: 10

"Här kommer mitt bidrag till oktober månadstävling ”Halloween”.
Försökte göra en läskig tag, men det var ju inte det lättaste… 


Bidrag nr:9

"Hej!
Här kommer mitt bidrag till månadens tävling...
Kanske inte så skrämmande, men de är en 5-åring som ska få den... ;P
Tusen tack för en härlig blogg!
// Emma"


Tack tjejer för era läckra bidrag!!
------------------------------------------------------







Idag är det dax att vissa ytterligare några fina bidrag som har kommit in :)

Bidrag nr: 8
"Hej!
Här kommer min halloweentag, mer söt än skrämmande :-)
--
Hälsningar, Mahlin78 
http://mahlin78.blogspot.com"


Bidrag nr: 7
"Hej
Här kommer mitt bidrag till er roliga tävling
Kram
Marie Gustafsson"


Bidrag nr: 6
"Blev beordrad av en scrap-kompis att sätta igång med pysslandet igen efter nästan ett års uppehåll, och detta blev resultatet... Har använt lite av varje som jag hade hemma, svarta rosor, bär till adventsljustakar, utstansade lönn-blad, swirl, och lite peel-offs. Spindelnätet är egenhändig ritat och sen embossat, och sist men inte minst... BLING-BLING!!! =)
/Linda från Kristianstad"



Bidrag nr: 5

"Hej!
Och tack för en kul tävling!
Här kommer bilder på min tag.
Mvh
Wanel
wanels.blogspot.com"


Bidrag nr: 4

"Här kommer mitt bidrag till oktober månads tävling. På baksidan har jag gjort en liten ficka som man kan stoppa i smarrigt Halloween godis.
Mvh / Therese Persson"

Tack tjejer för härligt läckra bidrag!!




 ------------------------------------




I veckan kom det in ett bidrag till, så roligt!!

Bidrag nr: 3

"Här är mitt bidrag till Oktoberutmaningen.
Välkommen in till min blogg :)
Mvh//TessiBessi"


 Tack TessiBessi för ditt färgglada bidrag!



---------------------------------------------------




Japp så är det dax att visa upp ett par tävlingsbidrag som har kommit in. Det är alltid lika roligt när jag får post till bloggens adress :)


Bidrag nr: 2

"Hej på er! 
Nu kommer äntligen foton på mitt bidrag, vilken kanonkul utmaning - ÄLSKAR halloween!
Jag skickar bild på både framsidan och baksidan, jag har även bloggat bidraget i min blogg med länk till er tävling.
Kram / Tinto"



Bidrag nr: 1
"Hej!
Mitt bidrag till oktober utmaningen. Jag har gjort en egen storlek på taggen för att få plats med alla detaljer.
Mvh
Eva Kjällsdotter"

Tack tjejer för superfräcka bidrag!!
Kram 
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar