söndag 27 november 2011

Min dag - Eva Kjällssdotter

Hej!
 
Jag heter Eva Kjällsdotter och jobbar inom barnomsorgen. Jag är en aktiv kattutställare, sitter med i styrelsen i en kattklubb. Har egen uppfödning av rasen Europe. Mina katter är en del av mina fritidsintressen. Jag startade för 2 år sedan ett stickcafé i Båstad, som fortfarande finns. Jag har alltid gillat att skapa med mina händer. Allt från stickning, virkning, broderi, keramik,pärlbroderi (vilket jag har varit cirkelledare i), lappteknik, 3D-kort och nu har jag funnit min skaparglädje i scrapbooking. Jag började mitt scrappande i våras. Jag har deltagit i månads utmaningarna 3 gånger, första gången jag var med så vann mitt bidrag. Helt otroligt det hade jag inte väntat mig. Vinsten sporrade mig mer och nu scrappar jag nästan varje dag. Jag gillar inte när det är för mycket dekorationer på mina skapelser. Dekorationerna får inte ta överhand enligt mitt tycke. Jag har hittat en hobby där jag kan få utlopp för min kreaktivitet.
 
 
 
Bildbidrag:
 

En ask med choklad i. Denna ask vann månadens utmaning sep-2011

 
 
 
Några av mina postlådor som jag har gjort. Dessa tycker jag är roliga att göra och det blir garanterat fler.
 
 
 
 
En liten låda.
 
 
 
 
En ljuslykta som jag är jätte nöjd med och den var inte svår att göra. Blir fler av denna.
 
 
 
 
Julstjärna, jag bara älskar dessa! Ser svåra ut att göra men det är de inte.
 
 
 
 
Det var lite om mig och mina skapelser fram tills idag.
 
Mvh
Eva Kjällsdotter
 

2 kommentarer:

  1. Har du någon beskrivning till den vackra julstjärnan? eva

    SvaraRadera
  2. Vilka jättefina saker du gjort Eva!Tack för att du visar och inspirerar!
    Gillade skarpt dina postlådor och lykta!
    Kul att du är med på utmaningarna!
    Lycka till med ditt fortsatta scrappande!
    Kram

    SvaraRadera