lördag 19 november 2011

Nu har jag kladdat igen!

Jajamen, och det är så kul!!!

Lite Modeling Paste och Antiquing Medium och så vips, två finfina alster :)



Himla roliga att göra, tycker absolut att du ska prova!!




 Visst blev det himla fint? Slevarna har jag köpt på loppis för 5:- och 10:-, riktiga fynd!



På den här juliga skopan har jag lagt Modeling Paste i mer knaglig form, svårt att förklara men jag duttade med penseln så det inte skulle synas några penseldrag. Blev mycket snyggt :)



 Stämpel från Rox Stamps och skir organza till rosetten.



 Minirosor, kottar, blad och bling. Och ett lager med wax på alltihopa!




 Å den stora skopan, här är det rena penseldrag.




 Den här skopan var tillräckligt stor för att rymma ett foto på min dotter, tyckte det var en annorlunda och rolig sak att göra. Och nu pryder den sin plats på väggen :)




 Jag har använt en Ornate Plate från Tim Holtz och skrivit ut texten på datorn. Sen färgade jag pappret mjukt blå med Stormy Sky.




 De supersöta små flaskorna oxå från Tim Holtz kunde jag inte motstå när Inger fick in dem, och här jag fyllt en av de minsta med lite pärlor och knutit om ett band.




Egengjorda blommor av spets och metalldekorationer, en Cameodam och några mycket gamla löv från Prima fick blir dekorationerna.


Jag är så nöjd med mina "slevar" och kommer helt klart att kladda med Modeling Paste och Antiquing Medium många fler gånger!!


Kram
BellaMio

12 kommentarer:

  1. ÅH wow helt underbara, sleven med fotot på din dotter var ju så vacker gillar mycket :)

    SvaraRadera
  2. supersnyggt!!! roligt med lite annorlunda altring och perfekt att sätta upp på väggen

    SvaraRadera
  3. helt fantastiskt, du är verkligen såååå duktig. Förstår att de pryder sin plats :-)

    SvaraRadera
  4. Så supersnyggt !!!
    Nu kliar det i mitt köpfinger igen.....;-)

    SvaraRadera
  5. å va fina båda två, du e så himla kreativ och duktig!
    Kram på dej!

    SvaraRadera
  6. Vilken rolig idé. De blev jättefina!!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Verkligen superfina saker! Du är såååå duktig och kreativ!

    SvaraRadera
  8. Super snyggt!! kanske ska damma av lite av mina gamla slevar och göra nåt kul av dom. :)

    SvaraRadera
  9. Klart du ska vara nöjd, både för det fina resultatet och för att du låter oss andra bli inspirerade. Nu blir det en ny jakt på stans second hand-butiker, sist var det mandelmussleformar till något liknande. Återbruk är toppen!

    SvaraRadera