måndag 31 oktober 2011

Urjuligt!

Jajamensan, mitt  i Halloweenhelgen sitter jag och gör de juligaste julkort jag bara orkar :). Liite knasigt kan tyckas,  men så blir det när man får ett DT-paket med fullt med tokläckra julpapper, grankvistar, metalltomtar,  glitterfluffband och andra underbara juldekos  :)..ingen idé att försöka göra nåt "halloweenigt" då liksom!
Med samma paket kom också några av de nya julmagnoliorna OCH min nya förälskelse.... PRISMACOLOR PENNOR!  Nya för mig alltså, själva pennorna har nog funnits ett bra tag och många av er har säkert provat  dem tidigare.  Nytt är i alla fall att  nu  finns dessa underbara färgpennor  att förbeställa här i shopen!

Summan av allt detta blev så här:






Den söta Tildan som här får hålla i en tag är alltså första försöket med Prismapennorna. Lite övning till skadar väl inte men blev ändå hyfsat nöjd vilket betyder att detta verkligen är lättanvända pennor! Därmed inte sagt att jag kommer att överge färgläggning med distresser, kärleken till dem är djup och beständig,  hihi ;) men lite variation är ju alltid kul (man kan ju faktiskt älska fler än en :)! ) Dessutom är de ett bra komplement då vattenbaserat inte är lämpligt och så kan man färglägga motiv stämplade på Kraft CS också, vilket kan bli så himla snyggt...fortsättning följer med andra ord ;).

Övrigt material:
Mörkgrön, röd och beige CS
Mönsterpapper Wish List - Dear Mr. Claus - Cosmo Cricket och Parson Brown - Dear Mr. Claus - Cosmo Cricket
Rött smalt band
Röda pearls
Dekorationskvist
Hjärtformad kakservett
MS kantstans

Japp, det var allt tror jag!

Önskar er alla en härlig höstlovsvecka, hoppas ni har möjlighet till lite ledighet och pysseltid!

KRAM/ Eva

2 kommentarer: