tisdag 27 september 2011

En liten påminelse...

Hej!

Nu närmar vi oss slutet på denna månad och jag tänkte bara påminna er om att ni har till midnatt fredag 30/9 på er att skicka in era bidrag.

Och för att bosta era ide knölar har jag letat lite gamla tutorials till er;)

Enkel låda

Ask eller korg

Låda och Påse

Smällkaramellask

Billjetthäfte
(Gör lite billjetter med tex "jag kan handla åt dig när du är sjuk", "Mamma jag tar hand om tvätten" Dessutom kan man fäst några tepåsar i häftet)

"Think outside the box" som man brukar säga;)

Jag har stort hopp till er;) Och väntar med spänning på vad ni kommer att skapa;)
Det har kommit in ett vackert alster;))))


Vi kanske ses till helgen? Hela DT gänget med ett stort gäng Goa tjejer beger sig till Röstånga på en tvådagars träff;)

Ha det bra!

Kram

Erika


2 kommentarer: