onsdag 14 september 2011

Härliga färgglada BoBunny!


 Hej på er! Idag bråkar Blogger med mig så ni får se layouten först i inlägget! Inger har skickat mig helt underbart färgglada papper i BoBunnys serie Garden Girl. Jag älskar ju färgglatt så det var välkommet! Jag använde Garden girl stripe som bakgrund, det här var ju ett sånt papper som är ganska lättscrappat. Fast jag brukar ändå tycka att såna papper är svåra, men det här gillade jag. Jag använde också en bit av Wild flowers och en remsa av Vines.

Den härliga scalloped chipboardcirkeln är från ett otroligt användbart chipboardkit från Gcd studios. Den målade jag med en ny härligt grön dabber från Jenni Bowlin. Den var verkligen otroligt lättarbetad och det blev ett så snyggt täckande resultat, jag lovar att fler såna kommer hamna hemma hos mig! Det gröna bandet är ett ribbat satinband, underbart att arbeta med och otroligt prisvärt, hela 3 meter för ynka 8 kronor! Vit spets har jag under pappersremsan. 
Rosa mulberry-gardenia samsas med härligt gröna kvistar som jag just nu inte kan hitta i web-butiken men det går ju bra att mejla Inger och fråga! Söt liten rosa frostad blomma och helt underbara rosa små glaspärlor med slät undersida på det fina metallornamentet.
*alfabetena är mina privata.

Nu känns det att det går mot höst, det är underbart tycker jag! Att krypa upp i soffan och bara mysa med en kopp te eller boa in sig vid scrapbordet känns betydligt mer legalt på hösten!

Ni har väl också spanat in alla läckra nyheter som läggs in i Pysseltagens webbutik med en jämn ström! 


Kram på er!

Cath.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar