fredag 2 september 2011

Månadsutmaningen September!


Hej!

Ny månad och ny utmaning!
Denna gången har det med att vi ska bry oss om någon annan.

Utmaningen är att ni ska skapa ett krya på dig alster och det räcker inte med ett kort utan det ska ju självklart gå att skicka med några bra att ha saker i alstret

Regler då?

Det måste gå att lägga ner ett litet kit till den man önskar krya på sig.

Inga kort för att göra det lite spännande.

Övriga regler;

Endast ett alster per person.
Bidraget ska vara nygjort för den här tävlingen och den här tävlingen endast.
Var noga med att följa reglerna.
Det går så klart bra att visa bidraget i sin blogg och då gärna länka till Pysseltagen.
Max två bilder publiceras per bidrag.
Vi ser gärna att bilderna på ditt alster max är 500kb.
Vinnaren utses genom röstning av DesignTeamet.
Senast den sista september kl. 23.59 måste bidraget vara inmailat.
Maila ditt bidrag till pysseltagen.blogg@live.se och skriv "Bidrag till september utmaningen" i ämnesraden.


Ett litet inspirations alster har jag gjort på mitt lilla vis;)
Det är vid dessa tillfällen jag kommer på att jag saknar lite textstämplar.


Så för att tala om att lådan innehåller lite krya på dig tankar så fick det bli en stämpel med den klassiska kolla synen skylten och den andra från ett Tim Holt set.


Liten närbild! Blommorna har jag gjort med en stans. Bladen är stansade i Kraft resist papper. Här ser ni också mitt papper som jag gjort med Gesso och värmefön. Sen har jag sprejat med glimmer mist.


Mitt fina gångjärn som fick bli handtag.



Dra i handtaget och det visar sig lite gott och blandat;)


Antar ni utmaningen?;) Ser framemot era bidrag!

Kramar

Erika

4 kommentarer:

  1. Hejsan Erika
    Finns bara ett ord för ditt mästerskap,Lovely.Helt otroligt Lovely.
    Kram Susanne"Prickelina"

    SvaraRadera
  2. Äntligen funkade att skicka det jag skrev,har försökt SÅ många gånger innan.
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Hejsan Erika
    Vad är det för färger du användt till denna låda?
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Hej susanne!
    Jag har använt lite blandade glimmer färger som tex lite Dragonfly, Walnut gold och Turquoise blue. Jag får aldrig samma resultat två gånger.
    Lycka till!

    Kram Erika

    SvaraRadera