söndag 17 juni 2012

Idag är det min sista dag...

som Gäst DT här hos pysseltagen. Jag har haft så roligt och jag har fått så myciet fina produkter att jobba med. Så tusen tack till Inger och de andra DT tjejerna för denna tiden.

Mitt sista alster är med Pion design´s underbara papper...


Mjuka milda färger, svagt blått, grönt och cream med vitt som basfärg.

Det var allt från mig, *ler*
Kram Gäst Dt Johanna "pojjo"

Produktlista

papper- pion design- swing the clouds- och daisy- grandma´s school book. och white cardstock
Dies och punchar - Spellbinder - petit scallop cirkel. Magnolia- clover with flower, Marthastewart punch - heart chain
Stämpel- Rox stamps- kärleksfull post


1 kommentar:

  1. Ett mycket vackert kort du har gjort Johanna,
    lycka till med framtida kort :)

    SvaraRadera