lördag 2 juni 2012

Examenskort...

Hej!

Ja, som rubriken säger så bjuder jag på ett examenskort idag! Och det kan kanske passa som inspiration inför stundande studentkort.

Jag fick leta igenom mina pappersblock för att hitta passande papper till mottagaren av detta kort, så det är inte det nyaste pappret, men det kom förra året från Prima, Reflections.
Många mumsiga papper och årets kollektion är inte sämre! Hur många mumsiga papper som helst, har ni inte tittat på dom så kika in i shopen och ta en titt.


Framsidan, ganska ren och enkel!
 

Mina egengjorda rullblommor;) Textstämplen från Inkido.

 

Insidan! Det syns lite dåligt, men stämplarna jag använt på högersida, på skrivytan, kommer från Tim Holtz Halloween set;)
 

En närmare titt på en av dom nya diesen som blir ett "kuvert". Perfekt att stoppa i pengar eller presentkort.
 

Baksidan! Även skelletstämplen som jag maskat in i "handgjort av" kommer från Tim Holtz Halloween set.

Material;

Cardstock
Prima papper (2011)
Tim Holtz stämplar

Jag hoppas ni får en trevlig helg!

Kram

Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar