lördag 27 november 2010

Bidrag nr: 10 och nr: 11 - Novemberutmaningen

Hur har ni det i vintervädret där hemma? Själv har jag haft datorhaveri, men nu är en ny dator inköpt (en förtidig julklapp från goa gubben), och jag har fått ordning på alla program m.m.

Så nu kan jag tid att pyssla igen, hihi...
Fler är det som har haft tid att pyssla, två bidrag till utmaningen för november har kommit in :)
Bidrag nr: 10 "Hej.
Jag vill gärna bidraga med ett bidrag till utmaningen.
Mönsterpapperna kommer från DCWV, Dovecraft och Papermainia. Blomman som var vit är målad med akvarellfärg och sen har jag satt lite glitter på kanten och även använt lite bling i mitten tillsammans med pearlmaker. Och de rivna/ruggade kanterna är på kanterna på stämpelmotivet.
Mvh
Anna Svensson"
Bidrag nr: 11

"Hej!
Kul utmaning, jag gillar att använda flera olika papper på mina alster.
Blomman är 2 stycken ihoplagda som jag målat med akvarellfärger.
Pappren är: Magnolia, två papper från Inkido (tror jag), det rödrutiga och det med snöstjärnor, pappret med God Jul på är Panduros eget och det sista pappret det med "blad" på är också från Panduro men vilken tillverkare?

Jag har länkat från min blogg.

Ha det gott!
Lisa-olsi"

Tack tjejer för superläckra bidrag!! Ni som ännu inte har skickat in har några dagar till på er, och glöm inte att du redan nu kan skicka in till Månadsutmaningen för December!!

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar