fredag 3 september 2010

Läsarpost!!

Vi har fått lite läsarpost hit till Pysseltagen. Det är alltid lika roligt när ni skickar in och visar oss vad ni skapat!!

Först ut är Isadory:
"Hej på er!
Här kommer lite läsar post.
Jag satt och kollade tillbaka på gammla inlägg på er blogg och såg en så fin ask som jag blev lite inspirerad av.
Så jag har nu gjort mitt första kort i Vitage / Chabby chick stil. Det blev ett ljushållar kort med en tag tag.

Finns fler bilder i min blogg.

Kram på er!
Isadory"


Nästa bidrag är från Karin.

" Jag skulle vilja visa er ett album som jag gjort till vår dotter med hjälp av öppningsbara ringar och refill-fickor som jag köpt hos Pysseltagen.
Omslaget på fram och baksidan är spillbitar av en tapet som jag fick i målaraffären och så har jag limmat ett cardstock på insidan, gjort hål för ringarna och börjat fylla albumet med bilder på vår dotter."
Tack båda två för att ni skickat in så fina och vackra alster till oss!!!
Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar