måndag 13 september 2010

Badglad!

Hej på er! Äntligen lyckas jag nu ladda upp en bild på min layout som jag gjorde förra veckan, tekniken vill inte alltid som jag vill, minsann! Men nu så!

I somras var vi på Skara Sommarland och här är en bild på yngste sonen i vattenrutschkanan. Härliga papper från Best Creation har jag använt och försökt få en vattenkänsla på cardstocken i bakgrunden genom att spraya med Perfect Pearl utblandat med vatten. Jag har också fått en ny kärlek tillsänd mig av Inger, nämligen en Paper pen som är som en pearl maker men inte lika pärleliknande, med den gjorde jag små blå vattendroppsstänk.

I övrigt har jag använt:
turkosblå crispyband

Jag har sytt fast allt på layouten med vita maskinsömmar. Tycker det är så skojigt att sy på mina alster, men det går i vågor hur ofta jag orkar sätta i sladden i väggen ;D.

Nu hoppas jag på snar uppdatering här, har lite på gång att visa er!

Kram på er alla!

Cath.


2 kommentarer:

  1. Underbar och levnadsglad LO :)

    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  2. Vilken härligt somrig LO. Håller med om att Paper Pen är suverän :)!
    Kram!

    SvaraRadera