måndag 31 december 2012

GOTT NYTT ÅR!

Ja visst är det nyårsafton, men också måndag som numera åter är min bloggdag här hos Pysseltagen!

Tänkte visa vad jag gjorde igår istället för att förbereda nyårsmaten :)... Ett mixed mediaalster (canvastavla) på temat "Snöigt värre" ( pågår ju en nyårsCC hos Svensk Scrapbooking som ni säkert vet). Med tanke på att det snöat här alla dagar utom en sen första advent så kändes temat väldigt aktuellt!
Så här blev den i alla fall:


Jag tror jag kanske kommer att byta ut min måttligt fina dikt  mot nåt vist och vackert när jag tröttnar på denna, men just nu är den mitt i prick :) !


Lite detaljbilder. Jag har använt det mesta i kladdväg, Gesso, acrylfärg, mister, modeling paste, stämplar, stenciler och så lite juteväv, en metallstjärna och kristall:






Ha ett Gott Slut och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

KRAM!
Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar