onsdag 26 december 2012

Julgåvor

Hoppas alla ni där ute i stugorna fick en alldeles, alldeles underbar julafton!!! Med härligt mys med familj och vänner.

Precis så var min julafton :)

I lördags hade jag min sista ridlektion för terminen och eftersom jag tycker att min ridinstruktör är världens bästa som står ut med mig så ville jag ge henne en liten julgåva.

 Det blev en julpåse med gottesaker i.

Jag har investerat i en julklapp till mig själv, nämligen ett set med Prismacolor-pennor (mycket tack vare Evas otroligt inspirerande alster med dessa pennor i bloggen, TACK Eva!!) så när jag fick hem dem kliade det så klart i fingrarna att prova dem.



Den här fräcka tjejen från Whimsy Stamps fick bli mitt allra första motiv, och jag kan säga att det var kärlek direkt!!! Jösses så roligt det var att färglägga med de här härliga pennorna! Nu kommer det helt klart bli fler kort med färglagda motiv från mig i bloggen :)

Efter att jag stansat ut motivet limmade jag fast det ovan på en kakservett.



 Jag stämplade en julhälsning på en tag och knöt fast den (tillsammans med diverse dekorationer från köksskåpet) med en röd rosett.



Lite här och var på påsen har jag stämplat en vit snöstjärna, blir lite mer liv i bakgrunden då tycker jag.



Idag ska jag och dottern ge oss ut på en ridtur i skogen, vad gör ni dessa lata dagar efter jul?

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar